Highly fashionable hobby

image3

Pirr. Det är så spännande att vara lite företagsam emellanåt.

Här är min alldeles alldeles egna lersmyckeskollektion som jag har kämpat som ett litet vettskrämd djur för att marknadsföra i sommar. Och ja, det är halsband, även om jag har vevat ihop bandet.

Börja med att ta lite beställningar från de närmast sörjande. Leta efter affärer och bodar som kan stå för det du gör. Stå på torget, ropa ut dina fantastiska erbjudanden om eget hantverk för 40 kr och titulera dig som knalle, istället för elev eller anställd. Så har jag gjort i alla fall. Till att börja med, djurmönstrena.

Zebra, dalmatin, ko, giraff, tiger och leopard

image4

Och så de färgglada. Hjärtan, snurror och ormformade. Plus lite hattbroscher...

image5

Därefter, hybriden. Leopard goes colourful.

Närbilder skulle nog sitta fint.

Egentligen är det säkert ännu ett sätt att slippa undan allt som ska göras innan Australien, men det är ju så järnspikars roligt. Men, för att lugna en kommande hjärtklappning, jag har i alla fall kommit en bra bit på väg i dagboksskrivandet. Nu slipper jag berätta om 29:e augusti när jag just sett Operahusets fasader.
Applåd.

Kommentarer
Postat av: Maria

hihi, jag gillar den nya "Leopart goes colourful"
Fancy =)
kramizar

2007-09-22 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0