Jobba natt natt natt

Nu har jobbkarusellen tagit fart och är beredd att slänga mig upp i luften. Eller rakt ner i marken kanske, för det är så det känns att va trött och inte få sova. Önskar jag var mindre kass på att sova innan jag har en natt. Denna gången plockade jag vildhallon istället (ska inte klaga =0), det var smaskens).
Under kvällen har jag sett godingar som project runway, grilla!, lejla bakar (italian edition - briscotti kanske man skulle testa..), pimp my ride, pussycat dolls (megaUFF), sex and the city och scrubs. Ja och så alla program jag bara zappade förbi med. När tvmaratonet är över sätter jag mig vid datorn. Det är trevligt tills alla loggar ut från msn nånstans mellan 00och 03. Fast det klart, nu har jag ju allmänt mig till bostadskön i lund med. Då har jag officiellt gjort något vettigt av natten. Sedan nickar man sig igenom restan av natten. Om nu någon ett eller annat kul tips på hur nattjobbet kan fyllas ut, please step forward.


Dagen lärdom: Proviva jordgubb är en kärleksförklaring.


Dagens tack: Till hela gänget på bion i måndags. Nu fattar jag varför ni gör er den stora möda att promenera till Max. Mötesmetropol!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gums, Sticka. Det är jätte bra, det gör jag, du håller dig vaken, sysselsatt och de är bra för huvudet.

Annars allt bra?

Kram

2008-07-14 @ 16:21:38
URL: http://www.bilddagboken.se/andersdotter88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0